PIN

Inloggen of een account aanmaken - hoe?
Plaats reactie
MAATPATRONEN
Site Admin
Berichten: 44
Lid geworden op: 29-12-2016 00:21

PIN

Bericht door MAATPATRONEN » 29-12-2016 01:50

Ik heb mij geregestreerd op de site en een PIN gekregen. Wat is dit?
LET OP: deze PIN moet u zelf bewaren en aan niemand laten zien - dat is samen met uw e-mail toegang tot uw virtuele portemonnee in onze systeem.

MAATPATRONEN
Site Admin
Berichten: 44
Lid geworden op: 29-12-2016 00:21

krijg te horen dat mijn pin niet geldig is

Bericht door MAATPATRONEN » 09-01-2017 19:33

citaat: "Hallo Jane
Vandaag heb ik tien nieuwe punten gekocht.
Ik heb geprobeerd patroon 4599 te bestellen maar krijg te horen dat mijn pin XXXX niet geldig is, na 3pogingen krijg ik geen beticht meer tot het einde van dag. Wat doe ik verkeerd? Graag een berichtje van je
Met vriendelijke groet
Mari"


Beste Mari, als heeft u uw PIN vergeten of kwijt dan log nog een keer met dezelfde e-mail in (zie hier STAP 1) http://maatpatronen.nl/mod-p.php?reg=init Daarna krijgt u nog een nieuwe PIN - de laatste PIN is de geldige code. LET OP: uw opgewaardeerde PUNTEN blijven ALTIJD op uw e-mailadres staan.
Met vriendelijke groeten,
Jane van Megen
MAATPATRONEN

MAATPATRONEN
Site Admin
Berichten: 44
Lid geworden op: 29-12-2016 00:21

ik heb mijn pin niet vergeten

Bericht door MAATPATRONEN » 09-01-2017 20:00

citaat: "Hallo Jane ik heb mijn pin niet vergeten dat is nummer XXXX en die gebruik ik vanaf mei 2016. Die patronen heb ik opgebruikt en vandaag nieuwe punten gekocht die heb toegestuurd gekregen met pin nummer XXXX wat gaat er mis?
Ik heb een ander e-mailadres gebruikt kan dat het probleem zijn?"


Ja, die Qwertyuiop@asd.com?

citaat: "Klopt is dat het probleem?"
"De vorige keer heb ik gebruikt abcdefghij@hotmail.com"

Tijdens bestelling de eerste e-mail is altijd met die heeft u ingelogd. Omdat dat is samen met uw PIN toegang tot uw virtuele portemonnee in onze systeem.

citaat: "Oké , dus opnieuw bestellen met abcdefghij@hotmail.com?"

Vorige patronen heeft u via abcdefghij@hotmail.com besteld.

citaat: "Oké dank je wel ,
Hartelijke groet"


Alstublieft!

Beste gebruikers, ik heb hier een chat geplaatst met een van onze klanten. PIN-code en e-mailadressen zijn verwisseld om diefstal te voorkomen.

Plaats reactie