Ik zoek dit zilverkleurig jasje van de Z--n in maat 122-128

Over patronen uit baby-kinder-tiners categorie
Plaats reactie
MAATPATRONEN
Site Admin
Berichten: 44
Lid geworden op: 29-12-2016 00:21

Ik zoek dit zilverkleurig jasje van de Z--n in maat 122-128

Bericht door MAATPATRONEN » 29-12-2016 23:35

Afbeelding
Ik denk dat iedereen die kinderen heeft te minste een keer dit soort situatie meegemaakt: "Ik zoek dit zilverkleurig jasje van de Z--man in maat 122-128. Mijn dochter vind het zo'n leuk jasje, ze heeft het gepast in 110-116 en daar waren de mouwen te kort van dus die kreeg ze niet. Huilend ging ze de winkel mee uit, ik heb toen tegen haar gezegd dat ik het zou bestellen maar helaas, ze staan niet eens op de website."
Kindjes groeien snel en natuurlijk alle die kindermaten - 122-128 of 106-116 - wat is dat eigenlijk? Hoe wijd is die jas, of trui of jurk? En de mouwen - te lang, en andere keer te kort.....
Niemand past in bepaalde maatscala die in gebruik bij fabrikanten is. Kinderen bovendien. En wat kun je doen? Ja ja, ik weet - inkorten of innemen. Soms lukt het wel, soms uiteindelijk weggegooide geld....
Wij hebben een helpende handje voor iedereen! Ja, hoor - voor iedereen. Mensen die met draad en naald in goede vriendschap kunnen met gebruik van onze patronen op maat zelf iets mooist maken. En andere dan? Het geheim is dat het is vrij toegestaan voor ondernemers, ateliers en fabrikanten om gebruik van ons MAATPATRONEN systeem te maken. Dus, met link naar onze site kan iedereen bij elk atelier terecht komen.

Met vriendelijke groeten,
MAATPATRONEN

Plaats reactie